Tant!

publicerat i Allmänt;
Det går rykten om att jag har blivit tant. Tycker inte alls att det stämmer. Nog för att de gråa håren har kommit men det beror på något helt annat. Sen att jag börjar se dåligt och är i stort behov av nya glasögon kanske inte går att bortförklara. Säkerligen har det kommit en och annan rynka med men så det ploppar upp någon liten finne mellan varven väljer jag att fokusera på den. Det är ju bara ungdomar som får finnar. 

(null)

För övrigt så har Walter flyttat nu. Det känns konstigt och jag har svårt att vänja mig. Nu känns det som att han bara är borta några veckor och ska komma hem snart och inte att han har flyttat hemifrån 25 mil bort. Nåväl det kommer att bli bra och en fördel är att Emelie nu fått ett eget rum och vi slipper trängas här hemma.  

Kommentera inlägget här :