Jag!

publicerat i Allmänt, Livet, Mig, jag, moi, Oviktigt;

Hur gammal är du?

Född 1977, ni kan säkert räkna ut resten.


Hur gammal känner du dig?

Allt mellan 25 till 55


Vart bor du?

I en lagom stor radhuslägenhet med ett hopplöst fult staket på ena sidan av tomten.


Vad har du gjort idag?

Gått ut med hunden, skickat iväg Lionel till  skolan, tränat, pluggat, hängt tvätt, satt igång en tvätt, plockat i och ur diskmaskinen, kört yoga, sovit i soffan, nattat Lionel, glott på fotboll och inte bäddat sängen.


Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Är rätt nöjd där jag befinner mig nu.


Vad är du på för humör just nu?

Trötthumör x 10



Vilket är ditt favoritgodis?

Choklad och lakrits.


Är du en morgon- eller kvällsmänniska?

Inget av det, är konstant trött.


Har du blivit sydd någon gång?

Räknas stygn efter operation? Annars bara efter min första förlossning.


Är du blyg?

Ibland, lite beroende på.


Vad heter du i andranamn?

Erika och Viktoria 


Vill du gifta dig?

Är redan gift.


Har du något smeknamn?

När jag var yngre kallade mina dåvarande vänner mig för Belle men nu är det endast en som fortfarande kallar mig för det. 


(null)
Obäddad säng delux


Kommentera inlägget här :