Bloggtorka de lux

publicerat i Allmänt;

Om dig
Namn: Erika Jelena Viktoria 
Födelseplats: Enköping
Bor: Västerås
Ögonfärg: Grå/gröna
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 40
Civilstatus: Gift
Höger eller vänsterhänt: Höger

ärlighet
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Skolkar du?  Ibland väljer jag att inte gå på en föreläsning men eftersom det inte är obligatoriskt så kan jag bara kalla det lathet.
Gör du frukosten själv? Ja om jag inte köper på skolan.
Har du suttit i rätten? Nä.
Har du strulat någon av samma kön? Japp
Har du varit på strippklubb? Yes, väntade på en tjejkompis som jobbade där. Var för övrigt samma tjej jag hånglade med.
Vad gör du när du blöder näsblod? Blöder inte näsblod.
Har du solglasögon? Ja
Vem pussade du senast? Maken
Vem kramade du senast? Sonen 
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Har ingen tröja men en grå klänning dock!
Känner du någon som heter nicklas? Känner och känner gör jag väl inte men Lionels anaplastolog heter Niklas.
Sitter du vid en bärbar dator nu ? Nej
Är du blyg? Ibland.
Vad tänker du på just nu? Att jag måste komma på en aktivitet inför min Fältstudie i morgon.
(null)

Kommentera inlägget här :