Visste ni detta om mig? Lite skryt och lite udda.

publicerat i Allmänt, Mig, jag, moi;

Jag har grönt bälte i teakwon-do.

Jag har tränat Aikido.

Jag är mörkrädd.

Jag är utbildad web-designer.

Jag träffade aldrig min pappa.

Jag är lat.

Jag har en vad jag kallar det ADD-hjärna.

Jag har komplex för min dubbelhaka.

Jag har aldrig provat droger.

Jag trodde män med svart skägg var mördare när jag var liten.

Jag älskar filmen Beauty and the Beast.

Jag har tävlat i orientering.

Jag har spelat handboll.

Jag tycker inte om helger.

Jag är självkritisk.

Jag har morbid humor.

Jag har varit hälsocoach.

Jag slutade röka när jag var 14 år. 

Jag hade en vandrande pinne när jag var liten.

Jag har delat ut blommor till Galenskaparna och After Shave.

Jag har varit barnvakt till Billy Skarsgård.

Jag har serverat mat till Richard Wolff.

Jag har suttit och knåpat på denna lista halva dagen.


(null)



Kommentera inlägget här :