Steam Hotel

publicerat i Allmänt, Livet;
Min kära mor och sambo envisas alltid med att ge en julklapp till mig och pappan i huset. Oftast är det en slant och eftersom vi har bröllopsdag strax efter jul brukar vi passa på att använda julklappen till den dagen i form av restaurangbesök eller någon hotellvistelse.

Denna jul fick vi dock inte en slant utan en vistelse på Steam hotel här i Västerås. Har ni inte varit där så se till att åka dit. En sådan fantastisk atmosfär, industri blandad med lyxig inredning, guld, kristaller och stålbalkar och en öppen eld i foajén. Vi hade fått paketet Voltage Lounge by night vilket innebar två rätters middag, ett härligt hotellrum och sen det bästa av allt en avkoppling uppe i deras relaxavdelning. 
Att bland annat få gå ut i kylan, lägga sig i en het pool och medans snöflingorna singlade ner i ditt hår, helt klart en upplevelse att göra igen.
Inga bilder blev dock tagna ifrån relaxen. Dels för med min klantighet så hade jag tappat telefonen i vattnet och dels för att jag ville njuta av tiden.
Vi har helt klart haft det kanon på alla sätt och vis och vi kommer defintivt komma tillbaka.
 Helt klart 5 muppmammor av 5! 

(null)


(null)

(null)

Kommentera inlägget här :