Dag 8

publicerat i Allmänt, Familjen, Livet, Mig, jag, moi;

Dag 8 ska handla om min vecka.

Förutom Lionels karate och 1 maj har jag för det mesta arbetat.

Hade sedan tidigare blivit inbokad på särskolan i den skola jag numera alltid jobbar i. Dock var det kris i grundskolan och då jag börjar lära känna barnen ville de att jag skulle vara där i stället under fredagen. 

Kul att man är behövd men ibland skulle en behöva klonas.

Under fredagen frågade en av personalen om jag ville ut och äta med henne och några kollegor ifrån fritids senare på kvällen vilket jag tackade ja till. Så direkt efter arbetet cyklade jag till högskolan för en kortare aktivitet sedan hem och hämta Leif och cykla en stund med honom. Åter hem, tvätta av sig.  Byta tröja och lägga på mera mascara för att till sist pusta någon minut i soffan innan jag skulle möta Emma vid affären så vi tillsamman kunde åka ner på stan.

Vi mötte upp de andra och hade en mycket rolig kväll med god mat och gott alkolholfritt vin. ( nej jag är inte gravid, ville bara inte dricka. Ser ingen anledning bara för att vi var ute eller att det var helg. )

Igår lånade jag Lionel för att åka hem till hans kompis från förskolan där vi tillsammans med hans bonusmamma åt pannkakor och vattenmelon.

Efter att ha lämnat tillbaka honom gick jag hem, åt lite mat, pratade lite med pappan i huset och gick sedan och la mig och idag söndag har jag gjort absolut ingenting.

Jo, gick ut med Leif och fick till min lycka träffa Walter bara sådär. 


(null)


(null)


(null)


Kommentera inlägget här :