Serier jag följer-dag 14

publicerat i Allmänt, Mig, jag, moi;
Jag älskar serier och då gärna seriemaraton. Att få ligga en hel dag och bara få kolla på avsnitt efter avsnitt, 
Mina topp 10 favoriter är utan inbördes ordning eller vad det heter.
Outlander. Har ni inte sett den så gör det. 1700-tals erotik så det skriker om det. 
Game of Thrones. Knappast någon som har missat vad serien i alla fall handlar om.
Lucifer. Tyvärr läggs serien ner men en mycket bra serie om djävulen som tröttnat på sitt liv i helvetet och bosätter sig i Los Angeles.
Downton Abbey.Jag älskar kostymdrama och 20-talets mode är något jag skulle vilja få uppleva. 
Empire. Kanske en serie för de yngre men jag tycker om handlingen.
Grace Anatomy. Jag har tänkt så länge att ge den ett försök och sen när jag 100 år efter alla andra började följa är jag totalt fast.
The Following. Ingen har väl varit sä mysvidrig som den psykopatiske Joe Caroll.
White Collar. En före detta bedragare får jobb inom FBI. 
Big Bang Theory. Det är nästan så att Lionel påminner om Sheldon Cooper förutom att Lionel är mer empatisk och kärleksfull.
Atypical. En serie om en tonåring med autism. Jag skrattade och grät om vartannat. 

Så där har ni mina favoritserier. Givetvis finns det fler men dessa är som sagt topp 10. 

(null)

Kommentera inlägget här :