Matvrak och att tolka saker bokstavligen,

publicerat i Allmänt;
Under min och Lionels sleepover hos Nordbergs fick killarna gå själva och fika med ordern från mig att ni får köpa en bulle eller liknande och en burkläsk var. 
Först hade de gått till Öhrmans som var fullsatt för att sedan gå till ett annat café i närheten av hemmet. Får upp på min telefon att de först handlat för en summa och en stund senare kom det upp en ny summa men då på Hemköp.
Efter en liten stund kommer de tillbaka och jag frågar vad de hade fikat.
I Lionels då lite autistiska tänkande hade då köpt en hel kanelkrans till sig själv. 
(null)

Jag sa ju ändå en bulle eller liknande och tolkar man saker bokstavligen så gör man. 😂

För övrig så var det som alltid lika mysigt att sova där. En massa vin, samtal, ungarna som är vakna alldeles för länge och är helt slut dagen efter.

Åt han upp kanelkransen då?
Japp det var inte en smula kvar så hon på cafét när jag var tvungen att gå ner och ta kort. 😁
(null)

(null)



Kommentera inlägget här :