Örebro BPH

publicerat i Allmänt;
Har länge velat göra ett BPH-test med Leif och eftersom det inte görs i Västerås fick jag kolla runt i närliggande områden och se vilka som anordnade det.
Valet blev Örebro och idag var det äntligen dags.

Det blev en hel del väntan både på bussar och tåg men Leif klarade det bra för att vara honom.
lite jobbigt att ligga på tåget men det gick ändå.
Speciellt då man fick ha en filt.
Väl framme i Örebro fick vi vänta på bussen i ca 40 min och jag övervägde att ta en promenad dit.
Var visserligen nästan en mil men iom att jag var så tidig till Örebro var det att välja på antingen vänta i Örebro plus 2 timmar där testet skulle vara eller promenera.
Jag valde dock bussen och det var tur det. När vi väl kom fram där testet skulle vara fick vi starta direkt.

Hur gick det då?


Jo det gick kanonbra och vi fick mycket beröm.
Är så stolt över min lilla vrålapa!



Nu är det en trött hund här hemma som sover gott!

Taggar: #bph#dvärgpincher#pinne;

Kommentera inlägget här :