Bekännelse

publicerat i Allmänt;
Ok, jag är nog en rätt laglydig dam men även en annan har nog hittat på en hel del bus som många andra.

Ta t ex alla gånger vi gick till Konsum och lånade lite godis. Typ ta två men råka glömma betala för den andra. Jag åkte faktiskt fast men jag hade en sådan tur att de aldrig ringde polisen eller min mor.  Men nu vet du lilla mor.
Eller när jag och min dåvarande bästa vän tyckte det var smart att följa med några vilt främmande killar till en förort en sen natt efter att vi besökte en svartklubb som 16 åringar. Sorry mamsen.

Lite snällare är kanske när jag och kusinerna sprang runt och gömde oss i bussgaraget i Bålsta. Vi lekte ju bara ninjor, inget annat.
Ibland med samma kusiner smet vi ut på kvällen då mamma låg och sov och drog en långpromenad längst Stockholmsvägen. Bara för att typ. Återigen mamma, sorry 
 Relativt harmlösa saker ändå kan jag tycka, det hade kunnat vara värre, mycket värre.
(null)

Kommentera inlägget här :