Plötslig nörd!

publicerat i Allmänt, Livet;
När Pokemon Go kom ut skrattade jag lite för mig själv åt alla som sprang man ur huse för att hitta dessa figurer och att de gick runt och jagade på nätterna var ännu knäppare.
Efter ett tag laddade jag dock ner det till Lionel på min telefon och han fick spela med den. Någonstans under tiden han spelade märkte jag att det var ju faktiskt rätt roligt och jag började i smyg spela lite själv. 
Efter 2 år spelar jag fortfarande och jag är så nördig att jag börjar träffa andra för att raida och hitta de bästa pokemonen.
Ja ni ser ju själva fast nu vågar jag ju erkänna det och behöver inte skylla på Lionel eller eleven jag jobbar med.
Dessutom är det fler vuxna som brukar träffas och i gruppen på Facebook tror jag den äldsta är 77 år.
Det ni!

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :