Pokémon och regn

publicerat i Allmänt;
(null)

(null)

(null)

(null)

En relativt händelserik dag, 
Vaknade vid 5 och efter mycket om och men insåg jag att jag inte kunde somna om och gick därför ut med Leif. Det regnade på rätt rejält men det är något jag bara uppskattar då vi oftast får vara ifred ute då. Efter att ha slagits med myggen i skogen och fotat lite traskade vi hem för frukost och väckning av Lionel för att slutligen cykla till jobbet. 
Idag hade jag lovat eleven jag har varit lite resurs åt att cykla till ett ställe där de har många Pokémon så direkt att skolan började tog vi våra cyklar och åkte dit. En cykeltur på ca 30 min men då är stopp för att ta olika pokestop inräknat. 
Efter att ha jagat, försökt vinna diverse gym och fått mycket ont i benen cyklade vi tillbaka för lunch och resterande skoldag. Tyvärr kan ju inte alla skoldagar se ut så här men ibland så. 

Kommentera inlägget här :