Sommarkurser!

publicerat i Allmänt, Mig, jag, moi;
Har haft lite små-ångest över sommaren då skolan har uppehåll och det vore bra att hitta ett sommarjobb. Inte för att jag tror att det ska vara svårt att hitta något då jag ändå är undersköterska i botten. Jag vet inte varför men jag vill inte tillbaka till vården även om det bara är för en kortare tid. Det är inte så att jag inte trivdes men jag vill inte arbeta tidiga mornar eller helger. Missförstå mig rätt, jag tycker om ett jobba men det räcker med vården om det finns möjlighet till annat. 

Så vad vill jag komma fram med detta malande? Jo, fick ett tips om att söka sommarkurser. På så sätt kommer jag ändå ha en inkomst över sommaren och förhoppningsvis kan jag fortsätta som nu. Plugga och jobba på sidan av. 
Har därför sökt några kurser och dessa är några. Nu får vi bara hålla tummarna att jag kan läsa några av dem.
(null)

Kommentera inlägget här :