Pinsamma saker dag 28

publicerat i Allmänt;
Jag har precis som alla andra varit med om ett antal pinsamma saker i mitt liv men det är två tillfällen som jag minns särskilt väl.

1. När jag råkade lägga av en brakare på en lektion i min nya klass i fyran. Det var så pinsamt och dessutom skrattade läraren.
2. Jag arbetade med programförsäljning som tonåring under en av Galenskaparna och After Shave’s föreställningar. Under en av akterna blev det en massa is på scenen som brukade ligga kvar efter att det var slut.
Jag brukade lämna blommor åt ensemblen när de stod och tog emot applåder och oftast gick det bra. Det var bara den gången det låg is och smält vattten precis där jag gick och var på väg att göra en praktvurpa mitt framför  Claes Eriksson och övriga samt alla i publiken. 😂

(null)


Kommentera inlägget här :